Blogul de biblioteconomie şi ştiinţa informării la număratul bobocilor

Decembrie 30, 2015 at 8:57 am 2 comentarii

Fidelă  tradiției, platforma WordPress.com prezintă Raportul Annual 2015 https://clubbib2.wordpress.com/2015/annual-report
Accesări – peste 68 000
Vizitatori: peste 39 000
De la lansare și până acum Blogul de biblioteconomie și știința informării a fost accesat de peste 289 000 ori.
Țări de reședință a vizitatorilor – 97. Cei mai mulți sunt din România, urmată de Moldova și SUA.
In anul 2015 au fost postate 316 materiale, arhiva blogului ajungând la 3,331 postări.
Cel mai intens trafic vine de pe:
1. facebook.com
2. go.mail.ru
3. bnrm.md
4. mail.yahoo.com
5. anbpriasi.wordpress.com
Cifrele sunt un argument greu pro instrumentele Web 2.0. Concluzii: acestea înseamnă eficiență, diversitate, rapiditate, vizibilitate, imagine, promovare, flexibilitate, feedback, etc.
La Mulți Ani, tuturor utilizatorilor Blogului de biblioteconomie și știința informării. Succese și cele mai fascinante realizări în anul 2016. 100

Entry filed under: blog, blogul de biblioteconomie si stiinta informarii. Tags: .

Dicționar de biblioteconomie și științe ale informării Cultura Web: oglindă și scut

2 comentarii Add your own

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Arhive

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 81 de urmăritori

View
Decembrie 2015
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

%d blogeri au apreciat asta: