Bibliotecile – infrastructura intelectuală a țării

Aprilie 22, 2015 at 6:17 am 3 comentarii

Mâine este Ziua Internațională a Cărții și a Drepturilor de Autor, în mai multe țări și Ziua Bibliotecarului, iar așa cum acestea constituie temelia unei biblioteci este, deci, și ziua bibliotecilor. În Finlanda, bibliotecile sunt considerate infrastructura intelectuală a țării. Unde au ajuns finlandezii bazându-se pe această infrastructură este bine știut. Mă gândesc, că ar fi bine să inițiem o dezbatere publică pe tema “Bibliotecile – infrastructura intelectuală a țării”, poate chiar și în format Facebook, de ce nu? Dar gândul de azi este altul. Cine dintre cei peste 2000 de prieteni, pe care i-am dăruit cu atâtea like-uri și aprecieri, pe parcursul prieteniei virtuale, va găsi cele mai frumoase cuvinte despre carte, bibliotecă și bibliotecar.10489706_795294133911082_113113612999584029_n

Entry filed under: bibliotecari, biblioteci, carti. Tags: .

Reinventing the Modern Library as a Tech-Forward, Eco-Friendly, Community Hub Now available: IFLA Annual Report 2012-2013

3 comentarii Add your own

  • 1. bvbiblioteca  |  Aprilie 22, 2015 la 6:53 am

    Sunt mândră că sunt bibliotecar. Pe când începeam să percep lumea, în casa mea modestă era o bibliotecă bogată. Aşa am început să văd viaţa – prin prizma înţelepciunii din cărţi. Bunelul meu, fiind Pastor al Bisericii Adventiste, cumpăra cărţi pe bani grei, le citea în două limbi, dar le şi traducea pentru marea familie din Biserică. Aşa a venit în sângele meu concepţia, că bogăţia cea mai mare pe care o ai, o păstrezi în CARTE – o comoară, care îţi oferă sentimentul de împlinire. Nici nu mi-am dat seama cum am ajuns să fiu un bibliotecar devotat, sau poate am moştenit apartenenţa la această profesie, păstrată în codul genetic al familie mele…

    Răspunde
  • 2. Florica Pop  |  Aprilie 22, 2015 la 6:18 pm

    BIBLIOTECA – locul în care orice înveți este util nu doar pentru tine, ci tuturor celor care știu unde să caute CHEIA SUCCESULUI!
    BIBLIOTECARUL DEDICAT – pe primul loc în TOPUL celor mai bogați oameni din lume!!!
    Doriți o țară prosperă?! Priviți cu mai multă responsabilitate BIBLIOTECILE și investiți în dezvoltarea acestora; prețuiți și motivați BIBLIOTECARII!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Arhive

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 81 de urmăritori

View
Aprilie 2015
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

