Un nou raport OCLC! At a Tipping Point: Education, Learning and Libraries

Ianuarie 19, 2015 at 9:25 am Lasă un comentariu

Studiază comportamentul și percepțiile consumatorilor de informații online pe parcursul ultimului deceniu.Atenție la Brand-ul bibliotecii! A mai fost studiat și în studiul OCLC din 2005 Percepția bibliotecii și a resurselor informaționale.
http://www.oclc.org/content/dam/oclc/reports/tipping-point/215133-tipping-point.pdf http://www.oclc.org/reports/tipping-point.en.html
The report explores:
• Habits and perceptions of online learners
• Expectations for the future of online learning
• Top-of-mind perceptions of a college education
• Factors influencing the college choice
• Library use by online learners—on campus and online
• MOOCs—a massively interesting case study on the future of education
• The library brand
• Implications and opportunities for academic and public libraries
215133-TippingPoint-Cover-135x174

Entry filed under: studii şi cercetări, studii.cercetari. Tags: .

Promovarea valorilor europene: Seminar de instruire The future of books looks a lot like the past

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Arhive

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 81 de urmăritori

View
Ianuarie 2015
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

%d blogeri au apreciat asta: